I-16 typ 24
Sterowanie chłodnicami oleju i osłon cylindrów (Engines inlet cowl shutters control)- normalne ustawienie maksymalne otwarcie lub bliskie
Sterowanie mieszanką paliwa (normalne ustawienie 80%)
Hamulce osobne na każde koło
Sterowanie obrotami
Drzwiczki kokpitu po wejściu do samolotu otwarte (Canopy open/close)
Boost (obroty powyżej 2250) maksymalnie przez 11 minut.
Normalne ustawienie silnika to 92-94% RPM (2250 RPM), 100% przepustnicy i 80% mieszanki. Dla bezpieczeństwa gdy nie mamy techno chata można zejść do 2200 RPM.
Temp. wody: max 115*C
Temp. cylindrów: max 250*C
Płynna zmiana wysunięcia klap. Jeden obrót korby to zmiana o 6%.
Uruchomienie
1. Mieszanka na 100%
Kołowanie
1. Zamknąć drzwiczki
2. Mieszanka na 80%
3. RPM na maksimum
4. Chłodzenie na maksimum
Start
1. Klapy na 30% (5 obrotów korbą)
2. RPM na maksimum
3. Oderwanie powyżej 200 km/h
Po starcie
1. Schować podwozie
2. Schować klapy
3. RPM poniżej 2250 (92%)
Lądowanie
1. Wysunąć podwozie
2. Klapy na 30%
3. Podejście na 200 km/h, przyziemienie przy 150 km/h
Checklisty do samolotów
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 sierpnia 2020, 23:40
Re: Checklisty do samolotów
Traktowałbym tę wskazówkę jako obligatoryjną. Bez technoczatu będzie naprawdę wymagająco.Dla bezpieczeństwa gdy nie mamy techno chata można zejść do 2200 RPM
Dzisiaj testowałem atakowanie rakietami z Ił-2, wersja 1941. Dobre efekty przyniosło strymowanie samolotu na dziób (+20). Bez technoczatu trymowanie jest trudne, warto sobie to opanować. Samolot był przy takim trymie bardzo stabilny, a rakiety szły pięknie w środek siatki celownika. Atakowałem trudny cel, czołgi. Rakiety się do tego według mnie słabo nadają. Miałem trafienia, ale wychodziło mało efektywnie.
Re: Checklisty do samolotów
KJ w trzecim poście w temacie dałem linki do PDF (nie wiem czy wciąż aktualny, ale mam kopię to ewentualnie wrzucę na mesangera) oraz modu, który pozwala w miejsce zdjęcia wkleić w pulpicie checklist dla każdego modelu. Sprawdź.
Odnośnie Łagga i Yaka to jeśli dobrze pamiętam to skok śmigła jest jeden, te samoloty nie mają trybu combat, a mieszankę ustawiasz samemu.
A grzeją ci się bo one tak mają. Trzeba latać na chłodnicy otwartej na max i ze zredukowaną mocą. Max mocy używać tylko w walce.
Odnośnie Łagga i Yaka to jeśli dobrze pamiętam to skok śmigła jest jeden, te samoloty nie mają trybu combat, a mieszankę ustawiasz samemu.
A grzeją ci się bo one tak mają. Trzeba latać na chłodnicy otwartej na max i ze zredukowaną mocą. Max mocy używać tylko w walce.
kpt.pil.obs.Shoki
Za-ca D-cy 2.EW
Za-ca D-cy 2.EW
Re: Checklisty do samolotów
W tych karteczkach widze, ze nie ma w ogole Hurkashoki pisze: ↑04 czerwca 2020, 11:21 Tutaj https://www.dropbox.com/s/54i9m7r4yprv1 ... 1.pdf?dl=1 do ściągnięcia pdf z podstawowymi informacjami dla wszystkich maszyn drugowojennych dostępnych w grze. Można wydrukować i wspomagać się w trakcie gry.
Tutaj z kolei https://www.sas1946.com/main/index.php/ ... 612.0.html te same informacje w wersji skróconej, które wstawiamy w kokpicie w miejsce zdjęcia.
The Camel was a buzzing hornet, a wild thing, burning in the air like raw spirit fires the throat.
Norman Macmillan
Norman Macmillan
Re: Checklisty do samolotów
Nie ma Hurrka ponieważ autor mocno poróżnił się z ekipą 1C i dostał bana na forum więc przestał rozwijać mod. Muszę ogarnąć temat i może uda mi się samemu dodać brakujące karty.
kpt.pil.obs.Shoki
Za-ca D-cy 2.EW
Za-ca D-cy 2.EW