Flying Circus

Forum poświęcone symulatorowi Rise of Flight oraz jego następcy - Flying Circus
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 162
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:58
Lokalizacja: Pruszków

Flying Circus

Post autor: lucas »

W dniu dzisiejszym wyszedł update, w którym dodano Albatrosa D.Va oraz SE5a.

Link: https://il2sturmovik.com/news/478/update-3101/

FMy zostały doprowadzone do sytuacji sprzed putcha 1.34
The error that caused the Flying Circus aircraft propellers to have more power than RoF ones has been found and fixed. The notable difference was found at lower flight speeds, but additional research showed that this error made during porting of RoF planes to Flying Circus more or less affected all flight characteristics of the Flying Circus aircraft. In this update this error is fixed, so flight characteristics of all Flying Circus planes fully correspond to RoF before update 1.034. You can see the updated flight characteristics of Albatros D.Va and S.E.5a in their in-game descriptions, Obrazek
płk pil. Lucas
Oficer Dowodzący
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 162
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:58
Lokalizacja: Pruszków

Re: Flying Circus

Post autor: lucas »

Pojawiły się pierwsze screenshoty Halberstadta CL.II oraz Bristola F2B Fighter

Obrazek

Obrazek
płk pil. Lucas
Oficer Dowodzący
Awatar użytkownika
shoki
Posty: 118
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:15

Re: Flying Circus

Post autor: shoki »

Wkrótce powinniśmy doczekać się aktualizacji bowiem pojawił się już drugi patch beta i powiem wam, że będzie ciężko bo strzelcy ustawieni na ostrzał celów naziemnych z 800 m bezbłędnie trafiają poruszający się czołg.
kpt.pil.obs.Shoki
Za-ca D-cy 2.EW
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 162
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:58
Lokalizacja: Pruszków

Re: Flying Circus

Post autor: lucas »

Zwróciłem na to uwagę podczas testów. Gunner ładnie trafiał w pojazdy, gdy atakowałem je z niskiego pułapu.
płk pil. Lucas
Oficer Dowodzący
Awatar użytkownika
shoki
Posty: 118
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:15

Re: Flying Circus

Post autor: shoki »

No FC, TCC i Budenplatte wydane.
kpt.pil.obs.Shoki
Za-ca D-cy 2.EW
Awatar użytkownika
37Darek
Posty: 14
Rejestracja: 14 października 2019, 22:51
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: Flying Circus

Post autor: 37Darek »

Shoki wyprzedziłeś mnie, właśnie chciałem pisać to samo. No to wrzucam jeszcze link.
https://il2sturmovik.com/news/504/updat ... nd-flying/
37Darek/Chaffee
timmoteusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 czerwca 2019, 06:42
Lokalizacja: Mikołów

Re: Flying Circus

Post autor: timmoteusz »

Hej tak sobie potestowalem:

Spad 370 kph i się rozpada
Se5 370 KPH i chyba przekręca silnik
Delfin 320 kph i może jeszcze

D7F może iść w dół 290-300 kph i ma 1580 obrotów na delikatnym ruderze *więcej nie bo padnie silnik ale struktura jest ok raczej nie widać tendencji akademickiej do rozbierania..hmm... czy to nie za dużo. Niby FM z Rofa ale wydaje mi się ze łatwiej było odejść Spadem i Se5
Awatar użytkownika
lucas
Posty: 162
Rejestracja: 20 maja 2019, 21:58
Lokalizacja: Pruszków

Re: Flying Circus

Post autor: lucas »

D.VII, z tego co pamiętam, dał się rozpędzić do ok. 320 km/h, SPAD 7 i 13 osiągał znacznie większą prędkość (czyli te 370, o których pisałeś)
Timm, sprawdź taki myk - przy nurkowaniu, ustaw mieszankę na 100% i zobacz, czy silnik nie da z siebie więcej, tzn. czy nie będzie go trudniej przekręcić.
płk pil. Lucas
Oficer Dowodzący
timmoteusz
Posty: 29
Rejestracja: 22 czerwca 2019, 06:42
Lokalizacja: Mikołów

Re: Flying Circus

Post autor: timmoteusz »

Spad 365 kph i urywa lotki, łamię wsporniki ,rpm jest jeszcze zapas duży, na 0% THR jest ok 6000 rpm, łatwo przesadzić

Dolphin spokojnie na lekkim rudderze idzie 320 nawet raz 330 poszedł, idzie go wyciągnąć

D7f idzie 290-300 i ma 1600 rpm.. ciężko go przy tej prędkości zwolnic , powyżej duże ryzyko overspeedingu i przy 340 odpada ogon, nawet wysiąść już się nie da.

Se5 367 i 2250 rpm.... dało się wyjść, wajzla już nie ma więc trzeba patrzeć na rpmy, 2200 i kontrolawać to rudderem i mamy 350 stałe nic nas nie złapie nawet jak się będą co 1000m zmieniać., max co mi się udało wyciągnąć to 470 KPH ale to już nie było żadnych powierzchni sterowych i nośnych i hamować próbowałem za pomocą karabinu...

Camel 250- 260 i po silniku
Awatar użytkownika
1PL-KJ
Posty: 79
Rejestracja: 24 maja 2019, 04:29
Lokalizacja: Texas

Re: Flying Circus

Post autor: 1PL-KJ »

timmoteusz pisze: 21 grudnia 2019, 18:47 Spad 365 kph i urywa lotki, łamię wsporniki ,rpm jest jeszcze zapas duży, na 0% THR jest ok 6000 rpm, łatwo przesadzić

Dolphin spokojnie na lekkim rudderze idzie 320 nawet raz 330 poszedł, idzie go wyciągnąć

D7f idzie 290-300 i ma 1600 rpm.. ciężko go przy tej prędkości zwolnic , powyżej duże ryzyko overspeedingu i przy 340 odpada ogon, nawet wysiąść już się nie da.

Se5 367 i 2250 rpm.... dało się wyjść, wajzla już nie ma więc trzeba patrzeć na rpmy, 2200 i kontrolawać to rudderem i mamy 350 stałe nic nas nie złapie nawet jak się będą co 1000m zmieniać., max co mi się udało wyciągnąć to 470 KPH ale to już nie było żadnych powierzchni sterowych i nośnych i hamować próbowałem za pomocą karabinu...

Camel 250- 260 i po silniku
SE5 ma lepsze osiagi od Camela? Jezeli chodzi o predkosc rozumiem w nurku
ppor. pil. KJ
Obrazek
ODPOWIEDZ